Kontakt oss
Vårt kundeserviceteam står klare for å svare på store og små spørsmål om det du lurer på når det kommer til våre tjenester.
Du velger selv hvordan du vil kontakte oss.

Ring oss
Alle hverdager 8-19
lørdager 10 - 14
32 78 46 40

Kontaktskjema
Kontakt oss via
kontaktskjema

Send e-post
Send e-post til
post@mktv.no
Våre åpningstider
Hverdager
08 – 19
Lørdag
10 – 14
Søndag/helligdag
Stengt
Ofte stilte spørsmål
Her har vi samlet typiske spørsmål vi får fra våre kunder. Kanskje finner du svar på det du lurer på her.
Forskjellen skyldes infrastruktur. I noen områder leier vi nett, mens i andre områder eier vi infrastrukturen selv.
Nettleie: Hvis du befinner deg i et område hvor vi leier nett, vil en del av månedsprisen din gå til netteieren. Dette medfører at prisen blir høyere.
Egen infrastruktur: I områder hvor vi eier infrastrukturen, har vi lavere månedspris
Forskjellen skyldes infrastruktur. I noen områder leier vi nett, mens i andre områder eier vi infrastrukturen selv.
Nettleie: Hvis du befinner deg i et område hvor vi leier nett, vil en del av månedsprisen din gå til netteieren. Dette medfører at prisen blir høyere.
Egen infrastruktur: I områder hvor vi eier infrastrukturen, har vi lavere månedspris
Du finner kopi av dine fakturaer på Min Side.
- Logg inn på Min Side.
- Trykk på “Kundestøtte”.
- Trykk på “Faktura”.
Her kan du laste ned fakturaene dine som PDF-dokumenter.
Har du eFaktura finner du også fakturakopier i nettbanken din
Har du en Apple TV eller Android enhet kan du laste ned appen vår på disse for å se TV andre steder i huset. Eller så kan du bestille en ekstra dekoder fra oss. Kostnaden for en ekstra dekoder ligger på 50 kr i måneden. Du kan bestille ved å gå inn på Min Side eller ved å kontakte oss.
Hime TV appen finner du i Google Play (for Android) og App Store (for iOS). Når du har lastet ned og installert Hime Appen, må du taste inn ditt brukernavn, passord og PIN for å kunne ta den i bruk. Les mer om hvordan du får Hime TV appen her.
Du finner ditt brukernavn og passord på Min Side.
- Trykk på adressen dun under Mine abonnement.
- Under Mitt utstyr trykker du på Panaccess Dekoder – Panaccess Mobil(IOS/Android).
- Trykk på vis knappen etter Innlogging.
Trenger du hjelp til å finne ditt brukernavn og passord så ikke nøl med å ta kontakt med oss.